Klachtenregeling

Deze verklaring is voor het laatst aangepast op: 1 juli 2024

Avanti Coaching & Consulting streeft naar tevreden klanten.
Mocht je niet tevreden zijn over de dienstverlening/dienstverlener, dan wil 
Avanti Coaching & Consulting dit op een goede manier oplossen. Neem daarvoor contact op via Info@avanticoachingenconsulting.nl

Jouw klacht wordt vertrouwelijk en binnen 14 dagen behandeld. Blijkt deze termijn niet haalbaar, dan word je daarover tijdig via mail geïnformeerd met opgaaf van redenen en de nieuwe termijn.

Avanti Coaching & Consulting bestudeert jouw klacht en verzamelt alle relevante informatie. Samen met jou kijken we hoe jouw klacht naar tevredenheid kan worden opgelost.
Avanti Coaching & Consulting neemt daarover een gemotiveerd besluit. Indien jouw klacht (deels) gegrond is, geeft Avanti Coaching & Consulting aan welke maatregel wordt genomen. Deze uitspraak wordt jou mondeling en via mail meegedeeld.

Worden wij het niet eens, dan kun je een klacht indienen bij de NOBCO. Hoe de klacht wordt behandeld staat beschreven in het klachtenreglement.